Vinterjackan är på och mitt liv blev fulländat

Helgen har varit rätt så grym! I fredags träffade jag Michelle och vi pluggade lite och såg på film. På lördagen gjorde jag blåbärspaj och vaniljsås med vaniljstång och hela tjottaballongen i. Det var nämligen lite kalas för Frida. Det blev dock lite mycket sås... Runt tre liter närmare bestämt... Men gott blev det! Senare på kvällen kom Stina och hämtade upp mig då det var dags för en liten klassfest vid panka. Mysigt blev det, synd att ljudet inte funkade bara!
 
Igår gjorde jag inte ett skit. Jag försökte plugga lite men det gick inte så bra, jag bara tog det lugnt hela dagen istället. Jag får skärpa mig nu!
 
Nu imorse var sista droppen droppad! Nu har jag fått nog av kyla och har därför bytt upp min gamla höstjacka till min gamla vinterjacka! Wihoo, my life is wonderful!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0