Mums på dig Maria!

Var det ett eller tre år sedan jag bloggade nu? Typ hälften av alla gånger jag ska blogga så händer det ofattbara! Internet fungerar inte eller andra liknande problem. Är det gudarna som säger åt mig att sluta blogga? Tur för er att jag faktiskt heter Linus Falck och inte tänker sluta blogga, haha.
 
Idag har det varit en underbar dag, för idag hade jag nämligen trippelträning. Det var riktigt skönt! Dessutom blev det rekord på tyngdlyftningen och jag har fått en massa plugg överstökat. Yummy mummy!
 
Nu ser jag på Svenska Hollywoodfruar. Typ det enda och det mest underbara programmet jag ser på just nu. Maria är så underbar att jag vill gifta mig med henne. Hennes kompis Mindy är ju hur härlig som helst också. Vilken trio vi skulle bli! De andra i programmet är ju dock diskutabla...

Kommentarer
Postat av: ellie

GUNILLA FOR THE WIN HAHAHHAHAHHA

2012-09-05 @ 16:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0