Mums mums på maten jag inte får

Hallå! Jag sitter här och "pluggar" med Alex, Stina, Tove och Eveline. Trots att alla är naturvetare så gör vi inte ett skit. Hmm... Men från det ena till det andra så hade jag med mig massa pengar idag så att jag kunde köpa massa mat, men då kom Eveline och typ snodde mina pengar för att jag skulle betala för förfesten som ska va innan Ållefestare. Det kommer bli grymt by the way, men mat får jag inte. Jag kommer väl gå bananas som vanligt och det är ju det som är det roliga!
 
Hej igen mitt kära, hemska liv. Jag vet att jag inte gjort dig rättvisa nu när jag suttit och bloggat istället för att plugga. Jag ber om ursäkt och ska gottgöra dig genom att nu gå på min spanskalektion. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0