Grym kväll

Jesus va kul det var igår! Först hade vi förfest med alla naturare och det var så sjukt kul! Därefter drog alla till Dagnys. Jag kände verkligen att jag "röjde"! Efter lite dålig matteräkning kom jag fram till att jag dansade ungefär fem timmar och det kändes som att jag skulle dö. Om ni får se mig dansa förstår ni att det är jobbigt. Till sist fick jag typ andnöd och började må illa, haha. 
 
Okej, jag har typ sett världens bästa reklam, någonsin! Kanske dels kan bero på att hon som är med råkar heta Blake Lively och är så j***a snygg, men hela reklamen är helt underbar. Jag vet inte hur många gånger jag slutat med allt jag hållt på med bara för att sitta och få vätskebrist genom mitt drägglande mot tvn och mot henne. Underbar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0