Bad boy

Idag har det varit riktigt stressigt! Jag har haft sådan träningsvärk att jag trodde jag skulle dö på min väg till ladonk (alltså mitt egna smeknamn för mcdonald's). Där åt jag så mycket att jag nästan dog. Sedan efter det var det idrott och det var först då som jag dog på riktigt. Tack gode gud att Jesus återupplivade mig!
 
Idag har jag bakat bröd eftersom Domi, Maciek och Eva var här och fikade. Det var jättetrevligt! Två limpor bröd gick upp i rök, undra vart de tog vägen...?
 
Nu sitter jag och mår så dåligt över att jag inte kan komma på Magdas inflyttningsfest på lördag! Vår familj har vår årliga kräftskiva samtidigt och jag förväntas vara med. Det känns så dumt när jag alltid blir bjuden på alla fester och så och jag får säga nej så ofta. Jag hoppas ingen av de som kommer läser min blogg då jag inte ens kunnat med att berätta detta än. Säkert ingen big deal tycker ni men jag känner mig elak!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0