Äntligen onyttig igen!

Den där sockerdiet-grejen orkade jag inte med nu längre. Jag syndade lite i fredags och blev så lycklig att jag bestämde mig för att börja äta massa socker igen. Underbart!
 
Igår hade vi ju en kräftskiva hos oss. Det blev riktigt kul till slut! Vi "barn" släckte ner i vardagsrummet och satte på en massa musik och satte på blinkande lampor på allas iphones. Låter grymt töntigt men kul hade vi i alla fall! Jag kände att jag behövde lätta lite på mitt dansbegär.
 
Idag lekte jag lite med Oscar. Mycket trevligt var det! Grymt skönt att jag har kunnat umgås med så många denna helg då jag ändå går natur och är förberedd på att inte göra annat än att plugga. Men nu ska jag sova. Tagga sovmorgon imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0