Pollenallergi suger

Det börjar bli så grönt, fint och skönt ute nu! Alla träd börjar få blad och man blir så glad liksom! Eller ja, lite blandat... Jag har nämligen pollenallergi och moder natur bara exploderar ut med hur mycket pollen som helst mot stackars lilla Linus! Så nu måste jag börja ta tabletter, som om jag kommer komma ihåg det?!

 

NU SKA VI BLI TREVLIGA!!! Det är ungefär det jag vill skrika ut till allihopa! Varför kan vi inte bara vara lite glada och försöka se allt från den ljusa sidan? Nu kanske inte jag är bäst på det som själv är typ utvecklingsstörd och får damp på allt och alla, men jag tycker att jag vid sidan om det försöker jag vara glad. Sprid glädjen, mänskliga varelser!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0