Nu skäms Linus

Veckan i Spanien var ju helt underbar! Jag tänker inte dra en hel novell om hur underbart det var bara för att reta er, men ni förstår nog själva. Jag tänker beskriva det med några ord; pool, stranden, vandring, träning, mango, värme, jordgubbar, solbränna. Helt lovely var det!

 

Jag har helt enkelt inte orkat blogga sedan jag kom hem och har tänkt ta ett uppehåll. Just då skriver ju självklart Michelle till mig med stora bokstäver och undrar varför jag inte bloggat. Jag kan ju inte med att göra henne (och förhoppningsvis er) ledsna genom att sluta. Med andra ord är jag igång precis som vanligt igen, wihoo! Dock kommer jag vara dålig med bilder, men ni får helt enkelt leva med att endast få njuta av min sammetslena och aldrig någonsin elaka skrift.

 

Edit: Här kommer en helt onödig fakta, men ack så intressant att analysera; Jag såg brösten på 4 av 11 tjejer som var med i Spanien. Oops!


Kommentarer
Postat av: Michelle

Hihihi du är BÄST ibland ;)

2012-05-25 @ 18:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0