Nej men nu blev Linus Falck glaaaaad

Underbart att Sverige gick vidare i Eurovision Song Contest! Riktigt grymt jobbat var det! Så nu taggar jag inför lördag då jag, Michelle, Alex och Stina ska va hemma hos mig och käka lite, ha det trevligt och se när Loreen vinner. För gör hon inte det kommer det finnas en arg, snart 16-årig pojke som står och knackar på utanför hennes dörr med en sliten yxa i handen. Oops, så kan det gå. SÅ VINN NU!

 

Imorgon är hela skolan ledig för det är k-dag. Åh va skönt för lilla Linus tänker ni, han som konstant är stressad kan ju behöva ännu mer ledighet nu efter Spanien. Nej för då tycker mina lärare att jag ska dit ändå imorgon för att göra någon analysuppgift. Ilska! Det är ju tur att jag alltid är morgonpigg och på gott humör i alla fall! Eller inte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0