Livet kan ibland bli roligt

Det var riktigt skönt att bli av med både plugg och prov i skolan idag, även fast det typ bara var jag och lärarna där... Därefter vart det lite volleyboll, mat och tv innan jag skulle träna småttingar. Vill tillägga att jag cyklade dit! Duktigt värre!

 

Såhär på kvällen kom Oscar hit och vi har varit asnördiga! Vi har spelat spel på datorn. Jag vet vad som kan råka komma ur min mun ibland angående "spelnördar" etc, men nu blev det så. Jag ber om ursäkt för det helt enkelt!

 

Imorgon taggelitaggar vi inför Eurovision Song Contest! Wohoo! Jag ser verkligen fram emot det och tycker det ska bli skitkul!

 

Men nu tänker jag sova. Jag är så trött att mina ögon rinner så jag inte ens ser vad jag skriver. Därav ber jag om ursäkt för eventuella stavfel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0