Cruising in town

Igår var det tävling i Jönköping. Vädret var ju inte roligt, det var svinkallt och halv orkan ute så ribban blåste ner hela tiden och där fick jag stå halvt naken i tunna, tajta kortbyxor och linne. Det gick rätt så bra ändå, jag hoppade 1.82 och var helt sjukt nära på 1.85 (vilket då hade varit nytt rekord) så på nästa tävling blir det ett nytt rekord för mig! Det har jag bestämt!

 

Igår på kvällen var det ju cruising också! Jag gick fram med Michelle men väl där så har man ju umgåtts med hela Tidaholm. Det var kul, men efter tolv blev det lite segt och då var det brutalt kallt också, ungefär som att jag skulle kunna säljas som djupfryst nötkött (skulle jag vara nöt?). Det tog ett bra tag innan jag blev upptinad igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0