Älskade Stockholm

Gårdagen var ju riktigt rolig! Tio i fyra stod jag utanför skolan och typ grät av förtvivlan över att det var så kallt, men jag försöker vara glad ändå av att jag skulle få sova i bussen. Hmm, som att jag fick det? Folk satt och slog mig och allt möjligt så fort jag han slumra till lite. Väl i Stockholm fick vi först gå runt lite i Gamla Stan och sedan gå på valfritt museum, jag, Stina, Adela, Alex och Pauline tog Vasa om det där skeppet. Därefter hade vi en massa fri tid jag åt för första gången på Subway!!! Jag vart ju helt överlycklig! Jag gick på ett H&M med tre våningar, var inne på Zara, drack chailatte och moccakaffe, köpte en ny proviva (jordgubb och rabarber) och gick på Stureplan. Förstår ni att jag var i extas!? Efter detta var vi på riksdagen innan vi åkte hem. Toabesök har varit ett problem, till exempel sprang jag och Linn i panik runt över hela Gamla Stan för att hitta en toalett. Många som sa "ja, låna gärna var toalett"? Knappast! Idioti att det inte ska finnas toaletter! Hemvägen var sedan grymt kul, jag snackade jättemycket med Linn och Julia och dunkade en massa musik med Christoffer. Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0