Yes, pokerkväll!

Jag får höra från alla håll och kanter att jag måste blogga. Jag kan säga som så här, jag bloggar i princip varje dag. Jag ber om ursäkt över att jag inte gjorde det i typ tisdags, men annars är det varje dag. Så med lite tålamod så får ni se hur mina nya inlägg snart dyker upp på er datorskärm.

 

Klasströjor beställda idag och det känns så skönt! Nu behöver jag inte tänka på det. Sedan bar det av hemåt, trökade i mig två kilo mat och sedan iväg för att träna. I bussen pratade jag i telefon med Erica och Oscar och jag skrek verkligen ut alla planer inför imorgon som kommer bli grymma! Jag, Erica, Oscar, Emma och Jessica ska ha pokerkväll i Oscars stuga där vi sedan ska sova. Gonna be awesome!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0