Wihoo, klassonepiece!!

Halli! Kan ni gissa vad vår klass fick igår?? Jo, våra klasströjor! Och våra klassonepiece! Halva klassen tryckte nämligen på onepiece och halva på tröjor. Jag tog en onepiece och den är så grymt skön så det inte finns!!

 

Jag var i skolan idag vilket var riktigt skönt eftersom jag var så rastlös. Sedan var det träning med de små och sedan bar det av hemåt. Nu sitter jag och Oscar i onepiece med var sin dator i knät och spelar något konstigt spel med varandra på nätet. Riktigt gött är det!

 

Jag hörde på radion att Lets Dance dragit igång igen. Två kommentarer: är det fortfarande någon som kollar på det längre? För det andra blir jag lite sugen på att lära mig dansa! Alltså vi har ju typ lärt oss vals, foxtrott (stavning), rock'n'roll och bugg men hur mycket kan jag det liksom?? Jaja, får väl ta det när jag är pensionär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0