Spocklugg - min nya frilla?

Jag vill göra något med mitt hår! Typ ändra frisyr eller kanske tona/färga det, men jag har inte en aning om hur. Jag får väl avvakta lite. Problemet är att jag förmodligen aldrig kommer göra något, jag är för feg.

 

Just det ja, jag måste ju berätta om den listan jag och Michelle gjorde ikväll! Det är över saker som vi ska göra under detta året. Här är vissa exempel (med andra ord har jag censurerat bort en del).

 

Gå på knäna en hel dag, åka på cykelsemester, skaffa affrokrull, äta sushi, sjunga en duett på kareoke, plocka jordgubbar i Dimbo, sova under bar himmel, paddla kanot/kajak, göra cupcakes och tårta och sist men inte minst - ta en fika. Vi har nämligen aldrig fikat ihop, haha.

 

Stek i bussen. Amy tycker jag borde köra på denna vackra frisyr. Själv tvekar jag lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0