Sjuklingar får fler läsare. Hmm...

Jag börjar bli rastlös. Det blir jag alltid när jag är sjuk. Jag förstår inte hur folk klarar av att inte göra någonting. Jag menar, jag lever ett rätt så stressigt liv (tro det eller ej), men hellre det än att bara sitta framför datan hela livet. Jag blir rastlös efter bara en dag liksom, hur överlever ni??

 

En annan sak jag blir lite irriterad över är de som klagar på att dem har mycket läxor och att dem inte har "tid" att göra dem. För då sitter dem hemma hela dagarna och gör ingenting, inte ens umgås med kompisar, och klagar på att dem inte har tid att göra läxor. JAG klarar av att göra mina läxor, så snacka inte om tidsbrist!

 

Det positiva med att jag är sjuk är att det på ett helt magiskt sätt lyckats höja läsarantalet på denna blogg. Otroligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0