Say whaaat?

Idag fick jag damp. Morgonen började precis som vanligt - med att jag försov mig 40 minuter. Sedan blev det bråttom och precis när jag skulle ställa in frukosten, släcka lampor och stänga av allt så skriker Frida att bussen kommer. Hon springer ut och lämnar mig helt ensam. Hon visste mycket väl att jag inte skulle hinna med bussen med tanke på att jag måste låsa och allt. Då blev jag helt sjukt arg på henne! Vilken diss! Det tog 35 minuter att till skolan...

 

Dagen fortsatte i samma irriterade spår för mig. Jag känner hur jag inte klarar av åttornas omogenhet. Alltså visst, alla har ju varit omogna men så som dem beter sig nu betedde jag mig i sexan! Jag fick damp och kastade mina skor på dem...

 

Enkel och härlig klädsel idag. Förresten, påminn mig om att det är skjort-fredag imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0