Sanden är människans värsta fiende

Vi fick våra omdömen idag, och de var skitbra, så jag var nöjd! Men jag kunde inte låta bli att skratta lite för det är rätt så komiskt. För tillfället har jag MVG i både matte och NO, men det är jag som har sämst närvaro i hela klassen. Oops!

 

Idag tränade jag ute, wihoo! Det var så underbart att äntligen känna att man får lite frisk luft när man tränar, istället för den luft som alla andra redan flåsat ut i trettiosju och ett halv år. Mumsigt med utomhusluft!

 

Nu tänker jag dissa pluggandet totalt och istället se på en film eller något. Bara för att irritera er ska jag göra ett typiskt fjårtis uttryck; "dags att dejta kudden". Natti natti mina små får!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0