Pisa, pisa, pisa, död

Idag har jag gjort prov hela dagen. Bokstavligen. Vissa nior på skolan är med i en undersökning om hur mycket niondeklassarna i Sverige kan om olika saker, bland annat matte och läsförståelse. Men självklart finns det ju något positivt med detta! Vi fick ju käka pizza! Det var så grymt gott!

 

När jag kom hem slängde jag på mig shorts, t-shirt, brills och foppatofflor och begav mig ut för att plugga. Det blev lite kallt efter ett tag dock, men annars riktigt härligt! Sedan har jag pluggat lite, stretchat, gjort magstyrka, plockat ur diskmaskinen och nu ska jag läsa underbara tidningen Café. Godnatt på er! Jag tänker i alla fall sova gott.

 

Jag är oerhört duktig på att bädda min säng, tycker ni inte det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0