Partaj

Igår shoppade jag en massa i Skövde. Det blev tre par tygskor och en jacka. Dessutom kollade jag på kostymer till skolavslutningen och så, men jag köpte ingen då. Efter det gjorde jag tabben att jag köpte en grillad kyckling som jag tänkte äta i bilen påväg in mot stan. För att vara lite beskrivande så flög det verkligen kyckling överallt! Hela mina t-shirt blev alldeles fläckig!

 

Efter det fick jag möta upp Alexandra med en fläckig tröja. Vi drack kaffe på radhuset och snackade massvis. Till sist åkte jag hem och mötte Michelle. Vi var ute och gick i en och en halv timme! Snacka om hurtigt! Efter allt åkte jag hem och pluggade spanska. Härlig söndag!

 

Vill bara tillägga att här har jag och Michelle lockat mitt hår. Därför ser det lite smådamp ut.

Snacka om fint när jag och Michelle var ute och gick!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0