Oopsidaisy, nu var det dålig uppdatering!

Sorry sorry, nu har ni fått vänta alldeles för länge efter mina förhoppningsvis roande inlägg. Så ikväll tänker jag ge er två! Inte dåligt det inte!

 

Vi dansade bugg i skolan idag, och det var nästan lite kul! Jag får tacka Stina och Linn som var så duktiga dans-babes! Något som helt plötsligt blev världens hit i skolan (kanske inte så stor hit, men huvudsaken är att det var Jag som införde den) är att göra flätor i tjejernas hår. Jag är så stolt över att kunna göra inbakad och en massa sådana saker. Inte dåligt va?

 

Efter skolan drog jag, Linn, Julia, Tim, Wille och Elin till Mekka för en fika. Kaffe Latte vanilj for life! Det var i alla fall jättetrevligt att bara snacka lite. Efter det drog jag till mina småttingars träning och efer det tränade jag själv. Härligt!

 

Linn flätar Julias hår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0