Hatar mitt liv

Nu ska ni få höra på mitt kassa liv. Jag försov med med 55 minuter imorse - igen. Därför hann jag varken duscha eller äta frukost. Jag har då varit hungrig hela dagen idag så det enda jag längtat efter är att få äta müsli med yoghurt. När jag äntligen kommer hem finns ingen yoghurt. Jag tänker "okej då, ingen idé att blir arg. Jag kan ju äta rostat bröd med smör, det är ju gott det med". Då har vi inget bröd! Dessutom är jag så trött i huvudet så det inte finns. Då har man hur mycket läxor som helst.

 

Det positiva är att jag i alla fall hittat titeln på typ världens härligaste låt. Självklart en klassiker från typ 80-talet som jag velat veta vad den heter i flera år. Tycker ni inte om den är ni dumma i huvet.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0