Förstekock, andrekock

Nationellt prov i kemi på morgonen. Gick nog rätt bra tror jag. Nöjd.

 

Efter kemin så skulle vi spanskabarn laga lite spansk mat. Jag och Alexander var ju självklart grymmast där vi stod och dansade till Lady Gaga och åt upp alla nachos. Men det blev relativt gott faktiskt! Sedan drog vi hem till honom. Vi var väldigt duktiga och aktiva idag faktiskt! Vi både gick och cyklade två rejäla rundor. Efter det spelade vi monopol med hans bror Samuel. Härligt!

 

Så här på kvällen var jag duktig och pluggade spanska och svenska. Jag måste se till att sköta mig nu och inte slappa ända fram till sommaren som jag brukar göra!

 

Här kommer lite bilder från idag, men också bilder som jag skulle lagt ut häromsistens.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0