Extaskillen

Skrev klart idrotts-provet idag. Dessutom pratade jag med Krister som sa att jag skulle få designa nya träningsoveraller för klubben + min träningsdräkt. Det känns riktigt bra för nu kan jag ju få dem som jag vill!

 

Jag fick en riktigt glad överraskining idag på träningen. Handbollsfolket som tränar efter mig brukar vara helt galna och skrika och springa omkring sista kvarten på min träning. Detta resulterar i en rasande arg Linus. Idag satt alla helt lugnt på läktaren och jag blev så glad!! Livet är underbart ibland!

 

Edit: Imorgon får jag ännu mer stål i munnen. Tydligen var det nödvändigt med ännu mer tandställning i form av fjädrar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0