Det som fattades

Jag ligger här och kan inte somna. Det kändes som jag glömt något och nu kom jag på vad. Att blogga ju!

 

Panikdag idag. Börjar inte bra när jag fick reda på att våra klasströjor blir försenade i en vecka. Sedan fortsätter det dåligt med att jag inte fått reda på om jag kommer få något sommarjobb heller. Nu måste jag ringa dem nästa vecka, igen. Med tusentals andra småsaker tycker jag att jag varit på ett relativt bra humör ändå!

 

När jag kom hem blev jag gladare. Jag åt, somnade lite och stack iväg på träning i Falköping. På bussen träffade jag ingen mindre än Linn Holst. Alltså jag kan ju inte låta bli att tycka hon är för rolig!

 

Jag tog lite fina bilder till er idag, men det är lite för sent nu för att lägga upp dem nu. Måste sova. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0