Blom, blam ,blim

Jag börjar blir lite smått irriterad på mitt höjdhoppande! Det går alltid så himla bra i början och sedan - ploff - så går allt åt helvete. Kom på en andraplats igår och vann en fin silvermedalj och en marsbit. Som plåster på såren åt jag faktiskt den där chokladbiten - för första gången på 56 dagar! Men jag slutar inte min diet än, 44 days to go!

 

Nu har vi ställt om klockan en timme och det är ju underbart! Man fick ju sova mindre bara men annars så är det bara positivt att få lite ljusare kvällar. Idag har jag hunnit sola en och en halv timme med syrran och nu ska jag snart laga lite lax. Sedan hoppas jag att jag kan spendera lite tid med Oscar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0