Alltså seriöst??

Frida hade cup i Jönköping idag så egentligen tänkte jag åka dit, men vi skulle samlas kvart i sex på morgonen... Ni förstår nog själva hur det slutade. Pappa åkte dit lite senare så då hade jag hela huset för mig själv. Jag bakade kakor och så kom Erica över för lite kaffe och fika. Sedan åkte hon hem och då kom Michelle istället. Vi lagade lite mat och jag försökte lära mig dansa jive och shuffling. Jag tyckte jag var jätteduktig, men Michelle som agerade domare höll inte riktigt med...

Imogon åker jag tillsammans med pappa och hans två kompisar upp till Stockholm. Vi ska se premiärmatchen i fotboll på Råsunda där AIK möter något lag. Vilket är ju obetydligt eftersom det är AIK man vill se! Det ska i alla fall bli asnice och jag ser verkligen fram emot det. Jag och pappa har taggat hela veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0