1 clear, a lot to go

Idag tog jag, Dominika och Maciek bilen till Skövde. Så lyxigt att Maciek har bil liksom! Supertrevligt var det! Där träffade jag på en massa jag känner, bland annat Oscar, Agnes, fredrik och Christoffer. Vi gick i tusentals affärer och ändå hittade jag ingenting jag vill ha. Sedan åt vi sushi och det var så himla häftigt! Kanske inte det godaste jag ätit, men coolt var det! Det är faktiskt med på min lista över saker som jag ska göra detta året, så nu är en punkt avklarad. Yes!

 

Jag känner att jag måste komma in i rytmen med att somna tidigt igen. Jag var ju så bra på det ett tag och så gick det åt skogen bara. Därför tänker jag sova nu. Godnatt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0