Mycket härligt, mycket kul

Det har verkligen varit fullt upp nu de senaste dagarna! I torsdags hade vi skolavslutningen och jag fick hålla tal! Jag var asnervös! Lite senare fick jag stipendium i matte, kändes underbart! Efter skolavslutningen hade vi balvagnar och vi var aliens, och jag gick bananas! Det var verkligen hur kul som helst!

 

På kvällen var det bal och jag gick med Lathana. Jag hade skitkul med allt möjligt folk och dansade skiten av mig. Efter balen drog jag ut lite men det var både kallt och rätt segt så jag stack hem vid ett.

 

I fredags var jag skadad överallt och kunde knappt gå för att jag dansat så mycket och hoppat så mycket i balvagnen. Då var det dags för sista natten mé gänget och det var verkligen hur kul som helst! Jag haltade till bussen sen, igen för att jag dansat så mycket.

 

Igår kunde jag varken gå eller prata och då var det dags för tävling. Det gick sådär, kom tvåa på 1.82 då jag var yngst i tävlingen. På kvällen var det förfest hos Magda med härligt folk och sedan drog vi ut på stan.

 

Som ni kanske förstår är jag rätt så trött! Ikväll blir det att va med Michelle, förhoppningsvis lite filmtittande och att bara ta det lugnt. Underbar helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0