Båstad, woop woop

Min mobil har inte fungerat på ett och ett halvt dygn och jag har velat döööö. Lisa försökte låsa upp den 25 gånger så sen behövde jag låsa upp med mitt googlekonto, men varför skulle jag komma ihåg lösenordet till det?? Nu har jag äntligen fått ordning på det i alla fall!

Idag var det fjärde dagen på friidrottsskolan och det känns bra att tjäna pengar. Snart är jag rik!! Dock är eftermiddagsgruppen inget vidare, om jag ska vara helt ärlig. Men vad gör man inte för pengar?

Nu befinner jag mig i Båstad, i farfars sommarstuga. Jag och Frida badade i havet idag och det var faktiskt riktigt varmt och skönt. Dock blir det dåligt väder imorgon (såklart, det är ju midsommar) så vi lär väl få stå med paraply över våra ömtåliga frisyrer. Hmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0