Yes, internet is back!

Då var modemet fixat och jag kan äntligen surfa som vanligt på nätet igen. Wihoo!

 

Jag skäms faktiskt. Idag, när jag vaknade, kände jag hur trött jag var på skjortor. Det kändes helt obegripligt, men så var det. Så därför struntade jag faktiskt i skjortvecka nummer två och hade på mig min enda hoodie idag. Det var så mysigt och skönt!

 

Apropå mysigt o.s.v. tänker jag klaga! Hur kan man, med gott samvete, gå runt i skolan i antingen onepiece eller mjukisbyxor?! Man ser så flötig och rent ut sagt äcklig ut! Jag förstår om man har det någon gång ibland, men ni som har det varje dag: börja bete er som normala människor för f*n och ta på er ett par jeans om ni inte orkar göra i ordning er!

 

Hur svårt är det att bara ha jeans till sin hoodie om man vill ha en "mysklädsel"?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0