Styckesindelning funkar inte

Andra dagen på skjortveckan, och det rullar på jättefint, utom en sak. Vi hade bild idag och målade med penslar och färg, och då kan ni tänka er vilken panik jag fick så fort jag kom i kontakt med färg! Usch! Idag ringde min tränare till mig och informerade mig väldigt kort om tävlingen nu på lördag. Det kommer vara tre distrikt i Sverige (bland annat Västergötland) som tävlar mot två distrikt i Norge, och då ansågs jag tillräckligt duktig för att bli uttagen i p17 höjd, alltså ett år äldre. Hur som helst hade de bara en som skulle tävla i 60 meter häck och därför kanske jag måste tävla i häck också! Och jag som aldrig har tävlat i häck i hela mitt liv! Så det var det träningen ägnades åt idag, och det gick inte bra... Älskar/hatar den här skjortan. Tycker den är väldigt enkel, snygg och älskar att den är relativt figursydd, men den blir skrynklig så lätt. Jag vågar ju knappt röra mig när jag har strykt den...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0