Ös över mig bara!

Den här veckan har varit rätt så toppen faktiskt! Det känns som folk bara öst komplimanger över mig. Tre stycken tränare har sagt att mitt höjdhoppande ser mycket bra ut. Den ene sa att jag hade stor potential inom friidrotten, den andre att jag hoppade toppen på träningen idag, och den tredje att jag hoppade så bra idag att han trodde jag kunde hoppa upp mot 1.87 eller 1.88 i helgen. Men det som nästan värmde mest av allt var när Stina sa att läsa min blogg var varje dags lycka (tror det var så hon sa). Jag blev så smickrad!

 

Idag fick jag reda på att jag tyvärr ska springa 60 meter häck på tävlingen i helgen. Jag är så sjukt nervös. Fattar ni hur höga dem häckarna är egentligen?!

 

Tyvärr har jag inte fått tag i några bilder från Matilda idag, så ni får inte se den fjärde outfiten i skjortveckan. Världen är orättvis...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0