Nu blir det diet!

Det gick inte alls bra på tävlingen idag. Det händer bara ingenting när jag hoppas och jag lyfter inte, men efter ett flertal diskussioner med tränare har vi kommit på hur jag ska gå tillväga för att utvecklas. Resultatet blev 1.79 och en andraplats.

Det har visat sig att jag gått upp lite i vikt också, och eftersom man inte får vara tung i höjdhopp så blir det en diet nu. Ingen sån där konstig diet där man äter onaturligt och nästan ingenting som det står om i alla tidningar, nej jag ska bara sluta upp med allt socker. Just därför ska jag börja med tuggummi istället! Så det ska jag köpa påväg ner till Michelle, där jag ska spendera kvällen.

Bilder från dagen kommer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0