Mitt kall har nu blivit klart för mig

Jag har kommit på att jag skriver rätt så långa blogginlägg till skillnad från en del andra. Självklart ska man få göra exakt som man vill, så länge som bloggaren vill ha det så. Är det en bild med en engelsk mening som ska få tjejer att må bra, och bloggläsarna gillar det, så är det ju sjävklart okej. För mig däremot anser jag att en blogg ska innehålla ens liv och tankar i form av text och bilder (tyvärr lite dålig med bilder) och just därför väljer jag att ha lite längre texter. Och eftersom statistiken knappast blir lägre antar jag att ni gillar det, så därför fortsätter jag med det, haha.

 

Jag känner att jag funnit mitt kall. Jag borde ju bli modell! Ni ser ju, att även fast jag är oerfaren är jag så duktig på att posa! Får också tacka Matilda som agerade fotograf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0