Lite bilder till er, mina älskade

Jag hade planerat kanske två eller tre inlägg av detta, men nu får ni allt i ett. Smart va?

 

Jag sov då över med Oscar och Viktor igår, helt oplanerat, och vi spelade wii, snackade och hade det asgött. Dessutom måste jag tipsa om en grej. Vaniljsocker! Det är så sjukt gott, så jag köpte en burk igår och åt upp med sked. Billigt och som sagt sååå gott.

 

Såhär underbart vacker var jag igår när jag skulle ut och springa. Hatar mössa!

Jag hoppas Oscar inte läser min blogg, för något säger mig att han inte kommer gilla att jag la upp denna bilden.

Älskar dessa oerhört sexiga nördbrills.

Och viktor, modellen han själv, vet hur man lägger av ett smile!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0