Kk = krångliga kommentarer

Här sitter jag i köket med mina tuggummin och ett glas med kolsyrat mangovatten och försöker förgäves bli av med min sockerabstinens. Det hela blir ju inte bättre av att jag nästan alltid äter eller dricker något när jag pluggar, så nu när jag pluggar känner jag känslan av att något fattas. Guud, jag måste verkligen göra något åt det här!

 

Det har varit många som sagt till mig att det inte går att kommentera mina inlägg. Såhär är det, det finns en kommentarsknapp, bara det att den är svart, så därför syns den inte. Jag har försökt hur mycket som helst att ändra färg på den, men jag lyckas inte. Hur som helst ligger den "osynliga knappen" precis till höger om texten där det datum och tid jag publicerade inlägget står. Så om ni drar musen lite där så kommer ni se hur musen visar att det är en länk där. Så nu hoppas jag ni kommer kommentera som bara den!


Kommentarer
Postat av: Nadja

Ska jag ändra det åt dig Pigge? ;)

2012-01-30 @ 10:54:40
URL: http://justmelifeandonlymine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0