Jag kommer döööö

Jag har inte lyckats få tag på några bilder än. Det kanske blir så att ni inte får några bilder på de skjortor jag haft på mig? Jodå, ni får gamla bilder så länge! Sedan upptäckte jag att jag hade 9 skjortor hemma (alldeles för lite) men då kan jag ju inte köra en skjortvecka! Därför fortsätter jag fyra dagar på nästa vecka med. Och med lite huvudräkning förstår ni att jag alltså bara har skjortor på vardagar.

 

Snart beger jag mig mot Uddevalla för att tävla och jag är så nervös! Jag får inte snubbla och dö på häckarna, och dessutom vill jag ju slå rekord i höjd. NERVÖÖÖÖÖS!

 

Oh my God (uttalas öåohh, majj gadd) jag hade visst ingen bild på torsdagens skjorta. Oops!

 

Men fredagens däremot! Den bars med vita byxor för att variera mig lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0