Dessa designer...

Jag hade ju tänkt byta header (bilden längst upp på bloggen för er som inte vet) eftersom jag bytt frisyr och har en gammal bild + att jag haft den gamla så länge. Jag tänkte ha något liknande, men bara ny bild och ny text, men nähä, då ville inte en enda hemsida göra som jag ville! Hur svårt ska det vara egentligen? Då fick jag ett smärre utbrott.

Klockan ringde vid sex och jag trodde jag skulle dö. Jag lyckades halta in i duschen och till sist få ordning på mitt galna hår, så nu är vi snart redo för att skaka Skövde. Förhoppningsvis hinner jag in en snabbis på H&M med, och kanske JC... Ja varför inte hela Commerce. Undra om vi inte ska till Elins Esplanad med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0