Var är du?

Det har varit ett riktigt bra sportlov, och jag var så himla trött efter allt i fredags. Därför unnade jag mig att bara ta det lugnt hela lördagen och söndagen. Underbart! Men som med alla lov tar dem ju slut och imorgon börjar skolan igen. Det är med blandade känslor, för det hade inte varit fel med en veckas lov till!

 

Jag kunde verkligen inte somna nu ikväll, även fast jag lyssnat på hela skivan med Whitney Houston. Peter Pan, var är du? (eller var det inte han som får folk att somna). Jag tror i alla fall jag vet varför jag inte kan somna. Det är nog för att jag inte bloggat än idag, så därför kommer det nog gå bättre nu när jag gjort det. Annars får jag helt enkelt se lite på Jamie Oliver. Godnatt allihopa!


Kommentarer
Postat av: Michelle

Det är ju John Blund Linuuuuuuuus! ;)

2012-02-20 @ 17:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0