Sockerabstinens

Jag har kommit på anledningen till att jag blir irriterad på allt och alla. Det beror på att jag har ett enormt behov av något sött just nu, och detta resulterar i att jag nästan skakar av en törst efter socker här i soffan. Typ som en vampyr efter blod, eller en knarkare efter kokain...

 

Jag åkte skridskor idag på skolans "ute-dag" och jag kan åka skridskor rätt bra. Problemet var bara när vi skulle spela hockey och nästan alla går i hockey. Jag stod och snurrade runt på min lilla kvadratmeter och försökte att inte bli tacklad till döds.

 

Dessutom bröt jag två av de mest viktiga reglerna i min livsfilosof idagi. Jag gick till skolan både med morgonfrisyr och jag hade mjukisbyxor på mig! Självklart var det för att jag skulle åka skridskor, annars skulle jag aldrig någonsin göra det!

 

Eftersom allt dampar för mig; lägg också märke till att jag nu länkar till min kompis Amandas blogg! Länken finns under arkivet.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0