Smartass Linus's gonna do some tests!

Jag kände för en rubrik på engelska idag, men döm mig inte ifall min engelska är helt åt skogen.

 

Jag mår ungefär som igår, alltså inget vidare. Jag har lyckats plugga lite i alla fall eftersom jag ska ha no-prov på fredag som måste göras. Dessutom måste jag göra ett nationellt prov imorgon även fast jag mår kasst. Känns inte alls lockande att sitta i ett klassrum i tre timmar och skriva uppsats när man är sjuk. Jag hade knappast tänkt stanna hela dagen i alla fall utan åker hem efter provet.

 

Jag unnade mig faktiskt en kebabrulle idag. Det bästa av allt är att det inte bryter mot min "inte-äta-socker"-diet. Så underbart gott var det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0