SM stands for "skitmästerskap"

Allt gick käpprätt åt h******e idag. Allt bara dampade loss totalt. Jag kände mig i form och inhoppningen gick jättebra och alla hopp var bra. Tekniken stämde. Ändå lyckades jag, på 1.81, riva ut mig - även fast jag var väldigt högt över ribban i alla hopp! Jag tyckte allt kändes så bra att jag nästan räknade med ett personligt rekord. Hade jag hoppat så bra som jag kände mig hade jag kunnat hamna så bra som på en tredje plats, men nu kom jag på sjunde. Linus är arg.

 

Det positiva är att jag köpte en snygg SM-tröja med mitt namn på ryggen och att jag vann en ryggsäck med en massa grejer i, såsom vattenflaska, handduk, sportdryck, necessär och en nyckelknippa. Alltid roligt att få saker!

 

Inte de bästa bilderna men jag hoppas ni ser hur tröjan ser ut i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0