Skit i skönhetssömnen!

Jag somnade lite väl sent igår, runt fyra halv fem. Jag kunde bara inte somna! Problemet är ju att jag måste vara pigg och fräsch nu när jag ska träna. Det skulle komma folk från en massa olika klubbar så då måste jag ju prestera och visa att jag som tidaholmare har något att erbjuda! Direkt efter träningen får jag stressa hem för att duscha och byta om, för ikväll/inatt blir det fest där jag också sover över.

 

Imorgon blir jag hämtad jättetidigt, runt sju halv åtta. Jag ska då hem, äta frukost och packa för att vid åttatiden åka skidor med Michelle. Sedan kanske jag sover över hos henne. Jag kommer vara så sjukt trött efter allt detta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0