Pappersförstörare

ÄNTLIGEN har allt börjat lösa sig med våra klasströjor! Jag ska försöka beställa dem på torsdag så vi får dem snart. Lovely!

 

Idag uppfyllde jag ett av de mål jag alltid velat göra innan jag dör. Nämligen att köra ett papper i en sån där dokumentförstörare. Jag tyckte det var hur kul som helst! Haha, lättroad.

 

Ett av mina mål sedan nyår (minns ej vad det heter, nyårlöfte?) var att ha underbart roligt detta år. Av den anledningen har jag börjat planera en massa grejer som man kanske inte gör annars. Till exempel kanske det blir pokerkväll i helgen, en liten cykelsemester i sommar och paddla kanot. Jag känner att jag är på god väg!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0