Ooh, powernaps for life!

Vad har hänt idag? Jo, jag försov mig och hann inte äta frukost så jag fick ta med mig mackor till skolan. Fungerade alldeles utmärkt! Sedan har det varit världens stud-dag och jag känner att jag inte orkar med det. Längtar tills nästa lov!

 

Efter alla möjliga problem verkar jag äntligen fått lite koll på mitt liv. Jag har fått mig och lite annat folk anmälda till en utbildning för elevråds-"människor" i Jönköping och en massa andra elevrådsgrejer. Det känns lite som att det alltid blir jag som får göra allt bara för att jag är ordförande. Fast det finns ju fördelar! Det är ju rätt kul ibland + att jag faktiskt får göra lite som jag själv vill, haha! Oh, I'm bad!

 

Nu tänker jag dra till med en rejäl powernap på 20 minuter innan träning. Great!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0