Nu du, nu ryker fettet!

Nu blev jag värsta taggad! jag ska se till att bli av med varenda liten fettcell på min kropp, och jag tycker jag borde se några resultat snart med tanke på att jag inte ätit socker på 23 dagar. 23 DAGAR!!! Dessutom ska jag börja göra lite övningar hemma som jag fått av min tränare för att jag ska bli starkare i magen. Det kommer göra att jag hoppar högre i höjd (konstigt nog) men förhoppningsvis får jag snyggare mage också.

 

Tyvärr är detta inte första gången jag försöker mig på något sånt här, och oftast ger det inget resultat. Men ifall jag håller i detta nu till sommaren hoppas jag i alla fall på att det gett resultat till beachen 2012!!

 

Jag har äntligen fått mitt paket från H&M! Jag har beställt två shorts (typ chinosshorts, svarta och gröna, eftersom jag redan har beiga och blåa) och även en skjorta. Den är den skjortan jag hade till skolan idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0