Neeeej, förlåt!

Nu fick jag paniken! Jag bloggade ju inte igår, men jag ber så hemskt mycket om ursäkt för det!

Idag mådde jag bättre faktiskt, så jag kunde träna lite i alla fall. Därefter bar det hem snabbt för att duscha och göra mig i ordning inför filmkväll. Självklart lyckades jag stå i morgonrock när Michelle kom (hon kom en timme innan för att hjälpa mig). Sedan lagade vi mat och allt, och vid åtta kom Lisa och Ellinore. Vi blev inte så många men riktigt roligt hade vi ändå! Det enda som kan förstöra denna underbara kväll är ifall jag gjort alla magsjuka med vissa kycklingbitar som var lite rosa, haha. Ooops!

Imorgon ska jag åka skidor med lite folk. Jag vet inte riktigt vilka än men bland andra min syster, Casper och Felicia. Det bör bli trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0