Mumsiga Klara!

Jag känner mig så grymt underlägsen, liten och svag när jag är på gymmet på tisdagar (med friidrotten såklart, inte för att få snygga muskler tyvärr). Jag står där bland killar som har armar lika stora som mina lår, och då kan ni tänka er hur deras lår ser ut.

 

Top Model Sverige har äntligen fått lite klass när alla fått en makeover. Innan såg ju vissa ut som "hej-kom-och-hjälp-mig". Klara är ju helt klart den som är bäst och det är för att min grymma kusin har fotat henne jättemycket, bland annat till modekungen o.s.v. Detta gör ju att jag är stolt som bara den och anser att jag "känner" henne. So from now on she's my sexy bitch!

 

Imorgon ska jag spendera dagen med Erica. Det ska bli trevligt att träffa henne igen, jag gör ju inte det så ofta. Sist hade vi en helt sjuk shopping-dag i Skövde, men imorgon ska vi nog bara ta det lugnt.

 

Min dundersnygga bakgrundsbild, med Klara såklart. Jag dör ju varje gång jag ser den.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0