Mhm, here comes the criticism!

Toppen dag idag i skidbacken! 80-tals skidorna satt som en smäck och jag kände mig verkligen speciell bland alla andras supernya skidor, pjäxor och allt vad det heter.

 

Jag rivstartar med kritiken om kvällens Melodifestival:

Thomas Di leva, snälla byt kläder. Och förresten, passar verkligen ögonskugga på dig?

Veteranerna. Jag skriver då till er Andreas och Sonja. Sluta försök, svenska folket vill inte ha er i final längre.

Sarah Dawn Finer, kan du inte ta bort handen från din midja en gång under kvällen när du pratar?

Och snälla, kan ni inte försöka skaffa lite roliga skämt? De där tjejerna i sofforna - ingen skrattar.

 

Kort och koncist. Men om jag ska komma på något bra med en klassiker som Melodifestivalen så är det Ana Gina. Hon är riktigt bra och är det som håller mig vaken i soffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0